Online front desk
Leestijd: 2 minuten
ONLINE FRONT DESK (Amy m.)
Afdeling Online Front Desk (Online Front Desk Department) is verantwoordelijk voor het
beheer van de Asian Raisins social media kanalen. De afdeling wil Asian Raisins met
andere belangenorganisaties en de gemeenschap verbinden. Het beantwoordt berichten die
via Facebook, LinkedIn of Instagram binnenkomen en – indien nodig – verwijst deze naar
andere organisaties of afdelingen. Ook is het verantwoordelijk voor tijdig reageren op de
actualiteit, delen van relevante content en promoten van andere organisaties via stories op
Instagram. Online Frontdesk vormt dus een brug tussen Asian Raisins en de buitenwereld
en versoepelt communicatie en samenwerking.
TEAM
Amy Molin (She/Her)
BESTUUR, ONLINE FRONT DESKAmy is geboren en getogen in Amsterdam. Al van jongs af aan heeft ze racisme in verschillende mate meegemaakt door…
Rosie (She/Her)
PUBLIC AFFAIRS / ONLINE FRONT DESKRosie was drie jaar oud toen ze met haar moeder van China naar Nederland verhuisde. Hier werd ze opgevoed door…